Elemenul mă iubește…prietenii mă iubesc…Poliția mă iubește :) / My element loves me…my friends love me…the Police loves me :)

Păi cum altfel?

It can’t be another way.

Nu sunt eu cea care îi ”scoate”, să nu se facă de râs, pentru că deși declară sus și tare că ei sunt secția pentru Cetățeni Străini, ei nu te pot întreba nici cum te cheamă?

I am the one helping them getting clean from different situations, I am the one helping them not to be embarrassed  because while they are very proud they are officers of Migration Office, they can’t even ask your name.

Nu sunt eu cea care știe procedurile mai bine ca ei și le atrage atenția atunci cînd greșesc?

I am the one who knows the procedures better than they do and the one who let’s them know when they are wrong?

Nu sunt eu cea pe care o poartă de o mie de ori în terțe locuri doar ca să mai revină o dată la ei?

I am the one sent to thousand place just to come back another time at their office?

Eu zic că ei mă iubesc! 🙂

I think they love me! 🙂

 

Pe lângă asta…azi se împlinesc 5 luni de când formez un cuplu cu al meu element:)

Beside this…together with my element, today we are celebrating 5 months as a couple 🙂

Bine, noi oricum sărbătorim în fiecare zi, dar no…ne mirăm și noi cât a trecut de repede.

Well, we actually are celebrating every day, but still…we are surprised about how much quick time flies.

 

Apoi, mulțumesc Raymond pentru surpriză! M-am bucurat mult!

Then, thank you Raymond for the surprise! I was very happy!

Mulțumesc prietenului meu vechi, Hakan pentru ajutor!

Many thanks to my old friend Hakan for his help!

 

Și…în familia cuiva drag mie…o să vină bebe!!!!!!

And…someone very dear to me…will have a baby!!!!

 

O zi de joi….plină, dar frumoasă!

A Thursday…full, but beautiful!

One thought on “Elemenul mă iubește…prietenii mă iubesc…Poliția mă iubește :) / My element loves me…my friends love me…the Police loves me :)

  1. si eu sunt cea mai mandra mama din lume ca am asemenea copiii si can spun copiii ma refer la tine,Marius,Ary si Ionut…va iubesc…:-*

Leave a Reply

