Multe și mărunte / Many small details

Deși premisele zilei nu se anunțau a fi dintre cele mai bune, iată că până la urmă și până acum, ziua mea a fost frumoasă, plină și cu toate astea nu mă simt obosită.

Even if in the morning I did not think my day will be good, I had a beautiful day, a full one and I still do not feel tired.

Mă obosesc mai tare zilele în care trebuie să stau pe scaun cu ochii beliți la calculator fără să am nimic cu adevărat important de făcut. Astăzi nu a fost așa. Studenții au început să își dea seama că pot conta pe mine, activitățiile de la birou merg strună, cu noi posibilități de colaborare, elementul mă iubește, mama….mama și ea 🙂 shht,nimic mai mult la acest capitol!

I more tired after a day of sitting at the office, watching the screen of my computer without having something really important to do. Today it was not like this. The students realized they can count on me, that my office activities are very well done and that we have new possible collaborations, my element loves me, my mom….my mom too:) shht, nothing more about this chapter!

Azi în biroul meu a venit o tipă, proaspăt întoarsă dintr-o experiență Erasmus, care mi-a recomandat cu toată căldura să vizitez România dacă voi avea vreodată șansa. Am ascultat-o până la sfârșit, ba chiar i-am și remarcat steagul țării noastre pe geantă și la sfârșit i-am spus că sunt româncă. A fost foarte încântată. Eu de asemenea, căci ador să văd străini care iubesc România…parcă totuși nu suntem un popor chiar așa rău (doar politica ne strică).

Today a girl who just returned from her Erasmus experience, came to my office and told me that if I ever have the chance I should go and visit Romania. I listened to her, I also saw that she had a small Romanian flag on her purse and at the end I told her I am from Romania. She was delighted. Me too, because I love to see foreigners who love Romania…we aren’t actually such a bad country (maybe only our politic decisions are).

Sunt nori în Elaizg și eu visez la o ploaie, la o felie de pâine cu zacuscă și la o carte bună. Relax baby, Thursday passed!

There are clouds over Elazig and I dream about a rain, about bread with zacusca and a good book. Relax baby, Thursday passed!

Când ai senzația că e greu, mai dăi o șansă sorții să se răzgândească în fața ta. Ești mai puternic decât ea!

When you think everything is hard, give another chance to the destiny to change its mind. You are stronger than this!

 

467179_525268734196035_1554549545_o

Leave a Reply

