Și degetul rezistă! / And my thumb resists!

Elementul meu a plecat. O lună a trecut pe nesimțite de la momentul în care vă anunțam cu surle și trâmbițe că-mi vine iubitul.

My element went back to Romania. A month passed so quickly from the moment I told you how excited I am he is coming.

Și a venit. Și-a fost frumos. Și s-a terminat…mă rog…nu vom sta departe prea mult timp dar tot e dureroasă dragostea asta între avioane…trei zboruri mai exact, doar să fim împreună.

And he came. And it was beautiful. And is over…OK…we won’t stay away too much, but still this love between planes is painful…we need 3 flights in order to be together.

Simțeam de ieri că mă apasă ceva pe piept de nu pot să respir normal, că ceva o să se schimbe. O să îmi fie greu să merg acasă și să nu-l găsesc acolo pe ”ucenicul” meu de nădejde:)

Yesterday I felt like I have something heavy on my chest, that wouldn’t allow me to breath normally, that something is going to change. It will be hard to go home and to find my lovely ”assistant”:)

Și pentru că nu voiam să par ”slabă” (emoțional, firește) și să plâng pentru o ”mică” despărțire, am decis să mă tai la un deget. Și nu oricum, ci chiar adânc, așa, de mi-a curs sânge ca în poveștile alea când doi se fac frați de cruce și se creastă de bună voie!

And because I did not want to show him I am weak (emotionally, of course) and I cry for a ”short” breakup, I decided to cut my finger. And not in a simply way, deep, so my blood was perfect for the scenes when two people cut themselves in order to become ”brothers”!

Bine, glumesc! Nu am vrut să mă tai, dar…curățam o rodie și mă uitam la ”Nașul” și…și …eram fascinată de poveste (nu dați cu pietre, nu, nu am văzut Nașul până acum….am botezat de două ori, dar singură :)) ).

OK, I am kidding! I did not intended to cut myself, but I was trying to peel a pomegranate and we were watching the Godfather and…and… I was so fascinated by the story (don’t hit me, I did not watch Godfather up to now…I was godmother, twice, but alone:)) ).

No, acum așa stă treaba, ca în poza ce urmează. A se înțelege că degetul din ecuație este echivalentul sufletului meu: rezistă, se va vindeca, dar doare…

And now, the situation is as in the picture. Please understand that my finger is the equivalent of my soul: it resists, it will be OK, but it hurts…

Mi-e dor de tine element!

I miss you element!

10681761_766300746759498_265925092_n

Leave a Reply

