Casă nouă – nu mai știu a câta oarte :) / Ne house – part ?

Ei bine credeași că am terminat cu modernizare casei? Vă înșelați. Proiectul continuă.

Did you think that our modernization process of the house is done? You are wrong. The project goes on.

După ce elementul mi-a înlocuit rozul (nașpa, ca de carceră să nu spun pentru cine) de pe perete și mi-a făcut niște pereți albi ca spuma laptelui, am vrut să dăm o pată de culoare și mobilei. Partea de jos este din lemn, iar partea de sus era albă, evidant fără nici o legătură cu celelalte piese.

After the element replaced the pink (very ugly, like prison for I won’t tell who) I had on the walls and he did some perfect as milk white color on them, we decide to change a bit the furniture as well. The bottom is from wood, but the upper part was white, obviously without any connection to the other parts.

Așa că….tananana, i-am dat ”aer de lemn” :

So…tananana, we made it wood-like:

10647661_762213993834840_2050082364_n

 

10656573_762214003834839_2070442957_n

Am găsit autocolant de aceeași culoare ca și partea de jos a mobilei. Mie îmi place cum a ieșit. Casa mea cea nouă nu are condiții de lux, dar poate fi îmbunătățită cu bani puțini. Am mobilă nouă cu doar 17 lei:)

We found some sticker with the same color as the bottom has. I like the result. My new house is not luxurious, but it can be improved with small investments. I have new kitchen furniture with only 17 lei:)

PS: Revin cu proiectul de la baie:)

PS: Soon I will present you the roilet project:)

Leave a Reply

