Timp de calitate / Good time

Cand te simti trist si ai intr-un fel sau altul indoieli cu privire la propria ta persoana, o intalnire cu prietenii tai dragi este tot ceea ce ai nevoie.

When you feel sad and you have in a way or another doubts about yourself a meeting with your beloved friends is everything you need.

Asa m-am simtit eu seara trecuta cand am petrecut cateva ore minunate alaturi de prietenii mei Ruya. Yesim si Cagri…si desigur elementul meu. Ei m-au facut sa ma simt bine, relaxata, iubita si am reusit sa ma intorc la modul meu ”glumet” (mai ales atunci cand chelnerul mi-a spus mie si Ruyei ca nu mai este limonada, dar un altul i-a oferit una lui Yesim).

So I felt last night when I spent a few hours with my lovely friends Ruya, Yesim and Cagri…and of course, my element. They really made me feel comfortable, relaxed, loved and I got back to my ”MAKING JOKES MOOD”. (especially when the waiter told me and Ruya that there is no lemonade, but another one proposed Yesim one).

Ei sunt niste oameni minunati si imi place compania lor mult. Sper ca in curand Askim sa vorbeasca si sa inteleaga turca:)

They are great people and I enjoy their company a lot. Hope soon also my Askim will be able to talk and understand Turkish:)

In concluzie, ieri a fost o zi minunata. O sa revin prieteni!

All in all, yesterday was a good day. I’ll come back to you my friends!

 

🙂10638075_760896787299894_1039516867_n

Leave a Reply

