Rost… / Purpose…

Nu îmi place să fiu falsă și urăsc falsitatea altora. Dacă acum ceva ani eram o timidă și jumătate, de abia îmi trăgeai cuvintele cu cleștele din gură, acum situația s-a inversat.

I do not like to be fake and I hate it when people are so. If some years ago I was so shy and you could barely hear me talking, not the situation went upside down.

Spun ce nu îmi convine și o fac așa cum consider de cuviință: nu jignesc, dar înțep.

I can tell what I do not like and I do it in my style: I will not offend you, but I will make you understand.

Azi, mi s-a reproșat că am o imagine prea bună, că oamenii nu ar crede nicicând că mă pot răzvrăti, că nu pot refuza (iar asta din punctul meu de vedere e problema lor). Îmi place să ajut, vreau să fiu bună și dacă fac asta nu vreau să fiu percepută ca fiind falsă. Uneori poate nu îmi convine ce trebuie să fac pentru a îmi dovedi ajutorul, dar din recunoștiință și respect, tac și fac.

Today someone told me that I have a very good image, that people won’t believe I could ever do bad things, that I can’t refuse when someone needs my help. I like to help, I want to be good and if I do this I do not want to be perceived as fake. Sometimes maybe I do not want to do something, but because I want to thank someone for a favor or just because I respect the person asking, I’ll do it.

Mă simt tristă când oamenii cred că o fac pentru imagine. Și până la urmă…imaginea la ce mi-ar folosi aici? Orice aș face, niciodată nu o să fiu una de-a lor…și nici nu vreau. Niciodată o femeie/fată nu o să fie egală cu un bărbat aici. Dar asta nu înseamnă că pot să îi las să îmi controleze sentimentele.

I feel bad when people think I am doing this for a good image. And why my image would serve me here? Whatever I do, I will never be one of them…and I do not want to be. Never a woman will be equal to a man here. But this does not mean I can let them control my feelings.

Uneori oamenii care vorbesc de falsitate, sunt cei mai falși. În sinea mea, eu le înțeleg jocurile.

Sometimes people are talking about being fake, but they are exactly like this. In my mind, I already understood their games.

Dar tot pentru că îmi pasă, mă și doare….

But I still care and it still hurts…

Leave a Reply

