Sus-jos / Up and down

Vă mai aduceți aminte de acest joc? Eu una îl jucam destul de des în copilărie. Habar nu aveam că o să mă învețe că așa e și în viață: SUS-JOS, una caldă-una rece.

Do you remember this game? I used to play it often during my childhood. At that time I did not know that in life is the same: Up-Down, warm-cold.

Uneori mă simt dezamăgită de cei din jurul meu. Mă simt dezamăgită de cei care au încredere în mine, îmi cer sfatul, îmi dau dreptate și apoi fac lucruri pe care ei le consideră neștiute de nimeni, ferindu-se de mine de parcă i-aș pedepsi. Mă întreb des, oare vina o fi la mine? Și tot la fel de des, îmi spun că da.  E vina mea că tind spre perfecțiune, e vina mea, nu că am ales să visez, ci că uneori mă las aproape doborâtă de chestii care nu mă afectează în mod direct. Țin la cei din jurul meu, iar atunci când fac lucruri prostești mă doare.

Sometimes I feel disappointed by people around me. I feel disappointed by the ones who trust me, they ask for my advice, they tell me I am right but then they do things they believe will remain unknown, acting like I would punish them. I often ask myself, is this my fault? And often I answer with YES! It is my fault because I dream about perfection, it is my fault not because I chose to dream, but because I let things that do not concern me, affect me. I love people around me and when they do silly things it hurts me.

Nu îmi place să fiu împinsă în față pentru niște decizii  care nu îmi aparțin și apoi să par eu lupul rău în poveste. Dar mă liniștesc și îmi spun că e temporar. Peste o lună totul va reveni la normal. Oamenii nici nu știu cît de efemere sunt aceste lucruri.

I do not like to be accused for things I have not done and to be the bad side of the story. But I keep calm and tell myself this is temporary. In one month everything will go back to normal. People do not realize how unimportant are  some things.

Nu îmi place să fac o muncă bună și altcineva să își asume meritele. Dar mă calmez și o fac, zicându-mi că poate cândva asta îmi va folosi.

I do not like when I do something good and someone else gets the credits. But I keep calm and I do it telling myself that one day this could be useful for me as well.

Nu îmi place să fiu acuzată pentru chestii minore și care nu ar trebui să intereseze pe nimeni. Cu atât mai puțin cu cât acuzatorul face aceeași greșeală cu o intensitate infint mai mare decât cea a acțiunile mele.

I do not like being accused for unimportant things. Especially when the person accusing me is doing the same mistake with a much higher intensity than my actions have.

Nu îmi plac multe. Mă enervez pe moment, apoi revin asupra deciziei și zâmbesc. Viața e un cerc vicios….

I do not like many things. I get annoyed, then it passes, I think everything again and I smile. Life is a vicious circle.

Leave a Reply

