Fericita / Happy

Sunt fericită. Bolnăvioară, dar fericită. Al meu iubit mă îngrijește mai ceva ca un doctor, mă ”păzește” de febră, îmi face ceai și mâncare. E cel mai bun.

I am happy. Ill, but happy. My boyfriend takes good care of me, better than a doctor, he ”guards” me from fever, he make me tea and cooks for me. He is the best.

Pe lângă asta, bineînțeles că face mișto de mine așa cum făceam și eu spunându-i că dacă papă tot îl las să se uite la desene animate. El îmi spune mie că seamăn cu un ursuleț scăpat la miere. Dovada:

Beside this, of course he makes fun of me as I also used to do of him, telling him that I would allow him to watch cartoons if he eats everything. Now he is telling me I am like a Teddy bear who just found honey. The proof:

10268203_707192572668413_1710157406_n

Mâine ne apucăm de zugrăvit. După cum vedeți avem tot ce ne trebuie. Suntem pregătiți:)

Tomorrow we start to paint the walls. As you see we have all the necessary things. We are ready:)

 

10617281_757544014301838_663164844_n

Iar eu, din punct de vedere profesional sunt foarte fericită. Ultimele două zile au fost minunate, mă simt așa de mândră:)

Professionally I am very satisfied. The last 2 days were awesome, I feel so proud:)

 

One thought on “Fericita / Happy

  1. deci…bolnava te apuci de treaba…apoi te miri ca iar ai nevoie de ingrijiri speciale….oricum spor la treaba…:-*

Leave a Reply

