La mulți ani, Mama! Happy Birthday, Mom! Doğum günün kutlu olsun, anneciğim!

La mulți ani cei care acum 42 de ani veneam pe lume, neștiind că avea să devină cea mai bună, cea mai dulce și cea mai deosebită mamă din lume!

Happy birthday to the one who 42 years ago came to this world without knowing that one day she’ll be the sweetest and the most special mother in the world!

Nu imi ajung cuvintele să îți mulțumesc pentru toate lucrurile minunate pe care mai învățat să le fac, pentru toate sinceritatea ta, pentru că mai tratat ca pe un egal și mi-ai ascultat părerea, deși în ochii multora eram doar un copil. Pentru tine, eram COPILUL TĂU!

Words are not enough to thank you for all the great things you taught me, for your honesty, for treating me as an equal, for listening my opinion even if for the majority I was only a child. For you, I was YOUR CHILD!

Mulțumesc că m-ai învățat să cred în mine și în visele mele, că nu ai încercat să îmi pui bariere, că mi-ai fost complice și mai susținut în tot.

Thank you for teaching me to believe in myself and in my dreams, for not trying to put me limits, for being my helper and supported me in everything.

Nu știu dacă eu la rându-mi voi putea fi o mamă așa bună ca tine. Sper că și tu ești mândră de mine și de Ari, că ne ridicăm la înălțimea așteptăriilor tale și sper ca atunci când va fi să fie, să mă înveți și pe mine secretele maternității, iar tu să te transformi într-o bunică dulce.

I do not know if when my turn comes I will be such a good mom as you were. I hope you are also proud of me and Ari and we hope we over passed your expectations and I hope you will teach me the secrets of maternity  and you will be a sweet grandma.

Te iubesc mai mult decât pot exprima în cuvinte și sper să fii cea mai fericită femeie din lume.

I love you more than I can tell in words and I hope you will the happiest women alive.

Leave a Reply

