E marți…e vacanță! / Is Tuesday…is holiday

Da…noi sărbătorim Bayramul! Asta înseamnă trei zile libere pe lângă cele două care au compus week-endul. Nici că se putea mai bine:)

Yes…we are celebrating Bayram! This means three free days excepting the week-end. Simply perfect 🙂

Întotdeauna, îmi plănuiesc multe lucruri pe are doresc să le fac în așa zisele momente de relaxare. Iar atunci când reușesc să finalizez, parcă mă simt vinovată că nu fac mai mult.

Always, I plan so many things for the days supposed to be for relax and still when I finish everything I feel guilty for not doing more.

Azi de exemplu, m-am trezit, am început să lucrez la un dicționar, dar cum e un volum mare de muncă mă plictisesc repede. Așa că între 40 de cuvinte scrise, făceam pauză de altceva. Așa mi-am spălat rufele, mi-am înfrumusețat ușile (vă pregătesc ceva drăguț), am făcut curat prin casă, am gătit,  am călcat și am făcut o vizită studențiilor, așa, ca de bayram.

Today for instance, I woke up, I started to work at a dictionary, but because is a huge thing to accomplish I am getting bored really quick. So, among the 40 words added, I was having a break here and there and I was doing something else. I washed some clothes, I made something nice on my doors (I am preparing something cute), I cleaned our house, I cooked, I’ve ironed the clothes and I paid a visit to our students as is Bayram.

Și acum…mă gândesc ce să mai fac?

And now…what else can I do ?

Idei?

Any ideas?

Leave a Reply

