Orașe de suflet VII – Lyon / Soul cities VII – Lyon

Se făcea că era prin 2008. Eram în clasa a X-a, la profilul de franceză-intensiv, când ni s-a propus să plecăm în Franța.

It was 2008. I was in the 10th grade, studying Intensive-French, when we were given the chance to visit France.

Sigur vă întrebați acum, de ce nu primiți și voi propunri din astea. Ei, poate am fost eu la locul și momentul potrivit.

Certainly now you may ask yourself, why I don’t get this kind of offers. Well, I was at the right time in the right place.

Așă că am plecat pentru 12 zile în Franța, fără nici o cheltuială. Era vorba despre un proiect susținut de Uniunea Europeană, iar tot ceea ce trebuia să fac eu și celelalte 4 colege ale mele, era să interacționăm cu tineri din Franța, Portugalia și Germania, în vederea creării unui spectacol comun pe tema toleranței.

So I left for 12 days to France, without no expense. The whole experience was about an European Union supported project and me and my other 4 team mates we were supposed only to interact with other students from France, Portugal and Germany and to create a common show on the theme of tolerance.

Am stat în Feyzin (un orașel micuț, aproape de Lyon, despre care vă voi povesti altădată), însă am vizitat de mai multe ori Lyon-ul.

We stayed in Feyzin (A small city, close to Lyon, but I will tell you more about it another time) and we visited several times Lyon.

E….minunat! Fabulos! Extraordinar! Elegant….și, deși încă nu am văzut Parisul, îi cred pe cuvânt pe cei care spun că Lyon e fratele mai mic:)

Is…wonderful! Gorgeous ! Extraordinary! Elegant…and, even if I did not see Paris yet, I believe those who say that Lyon is its younger brother 🙂

Enjoy:

DSC06163

 

 

DSC06181

 

 

DSC06193

 

 

DSC06298

 

 

DSC06300

Leave a Reply

