Prietenii…sunt intotdeauna prieteni / Friends…are always friends.

Prietenii mei m-au rugat sa postez mai des in engleza pentru a le fi mai usor sa ma inteleaga. Google Translate nu ajuta prea mult uneori 🙂

My friends asked me to write more often in English, in order to make it easier for them to understand. Google Translate does not help to much sometimes:)

Oricum, ideea acestui post este de a sublinia faptul ca un prieten, va fi intotdeauna ceva special. Nu conteaza ca nu va vedeti zilnic, nu conteaza ca nu vorbiti prea mult la telefon. Cel mai important lucru este ca atunci cand te vezi cu ei sa simti ca au fost intotdeauna langa tine si sa iti faca placere sa petreci timp cu ei.

Anyway, what I want to underline is the fact that a friend, will always be special. No matter you do not see each other daily, no matter you are not talking that much at the phone. The most important thing is to feel when you meet them, is to have the impression that they were always next you and to have a big pleasure and spending time with them.

Si asta este cazul nostru. Nu o vad pe Ruya, fata cea dulce zilnic, insa o iubesc si stiu ca se gandeste mereu la mine. Nu o vad zilnic pe Yesim, doamna de elita, dar a fost acolo pentru mine intotdeauna si m-a ajutat cu fiecare problema intampinata, de care i-am povestit.

This is our case. I do not see Rüya, the sweet girl daily, but I love her and I know she is always thinking about me. I do not see daily Yeşim, the Elit lady, but she has been there always for me and helped me in every single problem I have told her about.

Sunt niste persoane grozave si tin la ele foarte mult. Nu am facut lucruri importante pentru ele, dar pentru ele conteaza doar prietenia mea si asta face ca totul sa fie si mai special.

They are great people and I care about them very much. I did not do important things for them, but they are seeking only my friendship and this makes them even more special.

Multumesc Yesim pentru tot! M-ai facut fericita!

Thank you Yeşim for everything! You made me happy!

Multumesc Ruya pentru cadourile tale si pentru prietenia ta!

Thank you Rüya for the gifts and for your friendship!

Am sa spun si multumesc Cagri, joi :)) glumesc, glumesc!

I will say, thank you Cagri, thursday:)) şaka, şaka!

Multumesc dragilor pentru frumoasa seara petrecuta impreuna!

Thank you guys for the beautiful evening we spent together!

10543204_740192889370284_1878612405_n

10555219_740192892703617_2101113533_n

10565966_740192736036966_575346584_n

 

Leave a Reply

