Atentie, va rog! / Attention, please!

S-a intamplat vreodta sa va doriti sa va intalniti cu un prieteni vechi cu care doreai sa discuti anumite idei, anumite probleme? Sunt sigura ca da!

Did it ever happen to you to meet an old friend with whom you wanted to share some ideas, some problems? I am sure it did!

Dar vi s-a intamplat ca de la discutia despre problemele tale, topicul sa fie mutat la problemele lui? Din nou, sunt sigura ca da!

But did it happen to you to see that from problems regarding you, the conversation moved towards his problem? Again, I am sure it did!

Ceea ce vreau sa subliniez este nevoia unor oameni de a avea mai multa atentie orientata catre ei. Ar putea fi considerat acesta un semn al lipsei de incredere de sine?

The thing I want tot underline concerns the need of some people, to have more attention towards them than the others. Should it be considered as sign of a self-confidence lack?

Nu as vrea sa fiu vazuta ca o persoana inteleapta, insa mi s-a intamplat de foarte multe ori sa vreau sa impartasesc ceva cuiva, dar sa fiu, eu cea care ii asculta pe ei. E bine atata timp cat ajuta pe cineva. Dar cum ramane cu oboseala? Pot sa ascult, pot sa sfatuiesc, dar problemele lor raman blocate in mintea mea si devin stresata in timp ce ma gandesc la cum ii pot ajuta sau la cum as putea evita asemenea situatii. E ceva gresit la mine?

I do not want to be seen as an extremely wise person, but it happen to me many, but many times, to want to share something with someone, but on the contrary, I was the one who was listening them. That’s cool as long as it helps someone. But how about getting tired? I can listen, I can advise, but then their problems keep blocked in my mind and I become stressed while thinking how can I help them or how I can avoid similar situations.  Is there something wrong with me?

Totusi, uneori am nevoie sa fiu ascultata, uneori am nevoie sa fiu egoista…

Still, sometimes I need to be listen, sometimes I need to be selfish…

7c7ee9c18e92c99f1b416663f96b4a10

Leave a Reply

