Casa nouă – Partea III / New house – Part III

În caz că ați crezut că am abandonat proiectul ”Casa nouă”, ei bine v-ați înșelat! Astăzi am avut activitate. Ia să vedem dacă ghiciți ce am făcut, cu ajutorul imaginii de mai jos:

If you thought I abandoned the project ”New house”, well you were wrong! Today I had things to do. Let’s see if you can guess what I did, by the help of the image below:

 

DSCN4970

 

 

Vă mai amintiți cutia? Acea cutie? Sunt sigură că da. Și desprea aceasta voi vorbi însă puțin mai târziu. De dulapurile mele, albe, mari și plictisitoare vă mai aduceți aminte? Dați-mi voie să vă anunț că acestea nu mai există. Acum am dulapuri frumoase, moderne, girly și cu amprentă personală: Ta na na na!!!

Do you remember the box? That box? I am sure you do. And that is what about I will tell you later on. Do you remember my wardrobes: white, big and boring? Please allow me to announce you that they are not there anymore. Now I have beautiful wardrobes, modern, girly and with a personal touch: Ta na na na!!!

DSCN4973

 

DSCN4974

 

Ei, cum e? Și ce dacă am 22 de ani? Înseamnă asta că nu mă mai pot juca cu nuanțele, cu modele? Înseamnă asta că nu am voie sa vad nori mov și un soare în roz? Ba chiar, soarele meu este mai bun, căci el trimite raze de spereanță, de optimism! Încă îmi place să mă joc, să visez.

Well, what do you think? And what if I am 22? Can’t I play with colors, with models? Can’t I see purple clouds and pink sun? My sun is even better, because it send hopes, optimism! I still like to play, to dream.

DA! De astăzi casa mea e mai frumoasă! Și nu mă voi opri aici:)

YES! From today on my house is even more beautiful! And I won’t stop here:)

2 thoughts on “Casa nouă – Partea III / New house – Part III

Leave a Reply

