Umbre… / Shadows…

Mi-am dat seama că îmi plac umbrele. Îmi plac pentru că îmi provoacă imaginația, pentru că mă fac să vreau să le ating, deși nu pot. Îmi dau motivația să vreau să descopăr, să deșlusesc mistere.  Îmi plac umbrele provocate de asființit, îmi plac umbrele provocate de soare, îmi plac umbrele născute din lumânări.

I realized I love shadows. I like them because they challenge my imagination, because they make me wanna touch them, because I can’t. They give me the motivation to wanna discover them, to reveal mysteries. I like the sunset’s shadows, I like sun’s shadows, I like candle’s shadows.

Ador să văd cum aceste umbre se joacă pe pielea mea, să le văd cum se transformă și cum dispar, de îndată ce te-au dus până în lumea viselor.

I love to see these shadows playing on my skin, to observe their change and their disappearance as soon as they brought you to the land of dreams. 

Să ai o liniște interioară în compania cuiva care te acompaniază în universul umbrelor nu poate fi decât o dovadă de încredere, de siguranță, de afecțiune de dorință.

To have interior peace next to someone dear who follows you in the shadow’s universe can’t be nothing else but a proof of trust, of protection, of  love and of desire.

Da, azi mi-am dat seama cât de mult îmi plac umbrele…

Yes, today I realized how much I love shadows…

527904_415287635194146_1104615533_n

Leave a Reply

