A te simți sau a nu te simți împlinit / To feel or not to feel complete

Tu când te simți împlinit?

When do you feel complete?

Eu am căutat mereu momentul acela, în care pot să spun ”Oprește-te timp”. Acel moment care să mă facă să îmi doresc ca el să dureze o veșnicie. Momentul care să mă împlinească. Evident, nu l-am găsit. O să îl mai caut.

I’ve always looked for that moment when I could say ”’Time stop”. That moment which could make me want to hold it forever. The moment when I could feel complete. Obviously, I did not find it yet. I will keep looking.

Ieri, după o zi de muncă plină, îmi doream cu ardoare să dorm. Nu a fost sa fie căci datoria mă chema. Ei bine, datoria s-a transformat în plăcere. Plăcerea de a avea puțin timp pentru tine, de a te deconecta, de a-ți armoniza starea de bine trupească, cu cea spirituală.

Yesterday after a day full of work, I really wanted to go home and sleep. I was not able to accomplish this because duty called. Well, duty became pleasure. The pleasure to have some time for you, to disconnect yourself, to find the harmony between your body and your soul.

Am fost la Hazar Gölü (Lac). Am stat în apă până la asfințit. Am stat pe iarbă, ne-am jucat cu mingea, ne-am dat în leagăn. Vorbesc la plural căci am fost împreună cu câțiva prieteni și studenții noștri noi.

I was at Hazar Lake. I swam until the sunset. I sat on the grass, we played games, we enjoyed  the lullabies. I use the plural form because I went with some friends and our students. 

M-am legănat în hamac și pentru câteva secunde am și adormit. Mi-a lipsit El, fizic, căci a fost mereu în mintea mea. M-am simțit relexată, împlinită și totuși vinovată. Vinovată că nu am putut împărți cu El acea stare de bine. Dar i-am promis că mergem împreună. Mai este puțin…

I sat on the hammockand I felt a sleep for a few seconds. I missed HIM physically, but he was always in my mind. I felt relaxed, complete and still guilty. Guilty that I could not share with HIM that nice feeling. But I promised him that we will go together. Just a bit to wait… 

10502344_733176316738608_2066744766_n

Leave a Reply

