Sărbătoresc… / I am celebrating…

Acu 2 ani, pe 2 Iulie 2012, ajungeam prima dată în orașul ce a vea să îmi influențeze întreaga viață. Ajungeam în Elazig. A fost mai mult o nebunie, dat fiind faptul că am decis pe la începutul lui Iunie să vin cu acea bursă Erasmus și în mai puțin de o lună mă aflam deja aici. Nu-mi pare rău, am trăit aici poate cele mai intense trei luni din viața mea, am dormit cel mai puțin, m-am distrat și m-am schimbat.

Two years ago, on 2nd July 2012, I arrived for the first time to the city which was about to influence my entire life. I arrived to Elazig. It was crazy, as I decided at the beginning of June to accept the Erasmus scholarship and in less than a months I was already here. I do not regret, I lived here the most intense three months of my life, I slept the less, I had fun and I changed.

Am cunoscut oameni deosebiți. mi-am făcut prieteni mulți, mai am și acum alături o parte dintre ei. Sunt cei care mi-au demonstrat că îmi vor prietenia dezinteresat, nu doar pentru că sunt fată, că sunt străină și pentru că vorbeam o altă limbă. Ei au avut răbdare să mă cunoască și să mă aprecieze încă de când ne aflam la stadiul de limbaj al semnelor.

I met special people, I made a lot of new friends and I still have them. They are the persons who proved me that they want my friendship without any other interest, not just because I am a girl or because I was speaking another language. They had patience to get to know me and to appreciate me even from the moment we were talking using our hands.

 Recunosc, în primă fază oamenii m-au făcut să vreau să revin aici, nu oferta de muncă. Și totuși, ea m-a făcut în cele din urmă să mă întorc. Așa au fost circumstanțele pe care viața mi le-a evidențiat, așa am fost eu, încăpățânată și mânată de ideea ”Lasă că îți arăt eu că pot!”.

I admit it, firstly I wanted to come back for the people I met here, not because of the job offer. And still, at the end I came for it. These were the circumstances that life showed me and I was myself, stubborn and leaded by the idea ”Let me show you what I can do!”.

Nu a zis nimeni că a fost ușor, că este sau că va fi, dar sunt absolut sigură că nu voi regreta nicicând experiența. Au fost luniile în care am învățat cel mai mult, în care m-am maturizat cel mai mult, în care m-am simțit cea mai specială, dar în care am și suferit.

Nobody said it was easy, it is or it will be, but I am pretty sure that I’ll never regret the experience. These were the months that taught me the most, in which I grew up the most, the period I felt most special, but also the months in which I suffered the most.

Mie Elazig, mi-a dat totul! Cariera, experiența, oamenii și pe el, pe element! 🙂

To me, everything was given by Elazig! Career, experience, people and him, the element! 🙂

Îmi place cărarea pe care m-a purtat viața și îmi place și mai mult să știu că totul are o continuare. Mai jos, câteva poze cu prima ”ieșeală” în sudul Turciei.

I like the path my life showed me and I like even more to know that everything will continue. Down, some pictures of me exploring for the first time the South of Turkey.

V-am pupat!

Kiss you!

 Image

Image

2 thoughts on “Sărbătoresc… / I am celebrating…

Leave a Reply

