Mă mut la Casa Nouă … nu chiar nouă:) / I am moving to a new house…not that new :)

Nu am vrut, dar circumstanțele m-au adus în această situație. Îmi vine greu să accept viața de om mare, mai ales acum când voi rămâne singură. În acest moment, câțiva dintre cei apropiați mi-ar spune că nu sunt singură…

I did not want it but the circumstances brought me here. Is hard to accept the grown up life, especially now when I will be alone. Right now, some of the closest persons to me would tell me I am not alone…

Pe de altă parte, niciodată nu mă dau înlături de la provocări. Întotdeauna mi-am dorit să îmi îmbunătățesc aptitudinile de decorator de interioare. Și chiar vreau să fac din asta un proiect!

On the other hand I never say no to challenges. I have always wanted to improve my skills as an interior designer. And I really want to realize this project!

Datele problemei sunt următoarele: O cameră goală, cu un perete care constituie un dulap enorm, zugrăvită în albastru. Atât! Și mă mut mâine:) Așa cum vă puteți da seama, astăzi voi face shopping. Clar nu voi reuși să duc la bun sfârșit decorarea în doar 24 de ore, însă vreau să cred că până la urmă o să pot să mă declar mulțumită și să mă simt cât de cât ca acasă.

So, these are the clues: An empty room, a huge wardrobe inserted in a wall, and blue paint on the walls. That is all! And I am moving tomorrow 🙂 As you can realize today I will go for shopping. Certainly I will not be able to decorate the room in 24 hours, but I wanna hope at the end I will feel satisfied and get a ”home” feeling.

Ceva idei ?

Any ideas?

Image

Leave a Reply

