Si cand credeai ca drumul s-a sfarsit… /And when you think the road is over…

…realizezi ca de fapt ai mai multe optiuni. Saptamanile ce au trecut nu au fost asa usoare precum am crezut eu ca vor fi, dar datorita sustinerii unor persoane care ma iubesc, ma simt mult mai bine.

…you realize that there are still many options. The past weeks were not that much easy as I was expecting them to be, but due to the support that some of the people who love me offered me I fell much better.

Cand am decis sa imi fac acest blog (a fost o decizie luata in 5 minute – Poka stie), mi-am promis ca voi scrie zilnic. Dar nu am facut-o. Nu imi caut scuze, dar as vrea sa stiti ca am vrut sa profit de timpul pe care il aveam la dispozitie alaturi de prietenii mei speciali.

When I decided to create the blog (it was like 5 minutes decision – Poka knows), I promised to myself that I will write daily. And I did not do it. I am not looking for excuses, but you must know that I wanted to take advantage of the time I could spend with my lovely and special friends.

Am petrecut frumos impreuna si sper ca toate lucrurile pe care le-am facut sa se transforme in niste amintiri minunate. Am vizitat Malatya (dar va voi povesti despre asta intr-un alt articol), am gatit impreuna si am vorbit.

We had good time together and I hope all the things we have done together will become amazing memories. We went to Malatya (but I will tell you about this in another post), we cooked together and we simply enjoyed talking.

Bineinteles, week-endul acesta nu a fost la fel de placut, caci a trebuit sa ne luam ramas bun de la Strutul Umbra si de la Strutul Sheik. Nu este la fel de bine cand vezi casa tot mai goala pe zi ce trece. Nici nu vreau sa ma gandesc la momentul in care vor pleca cu totii. Le voi simti cu siguranta liipsa.

Of course, this weekend was not the same, because we had to say good-bye to Strut Shadow and to our  Strut Sheik. Is not the same to see the house getting empty day by day. I don’t even want to think about the moment when all of them will be gone. I will certainly feel their absence.

Ieri noapte Supi a plecat acasa. El m-a invatat ca mai exista oameni care gandesc cu inima si ca prietenia poate distruge limite create de stereotipuri si opinii subiective. Mi-a spus ieri noapte, inainte de plecare: ” Ma simt pregatit sa parasesc strutii”…dar de fapt, eu cred ca isi repeta asta lui insasi in speranta de a se intari pentru ceea ce va urma.

Last night, Supi went back home. He showed me how people can think with their hearts and how friendship can destroy the borders created by stereotypes and subjective opinions. He told me last night, before leaving the house:”I feel prepared to leave my struts”…but in fact, I think he was just trying to make himself comfortable in the upcoming situation.

De asemenea l-am provocat (apropo Struti: CAP ou PAS CAP?:) ) sa-si schimbe biletul de avion…

We also challenged him (by the way Struts: CAP ou PAS CAP? 🙂 ) to change his plane ticket…

Mi-ar fi placut sa scriu acest articol in franceza, ca un multumesc pentru Supi!, dar am vrut sa reamintesc tuturor strutilor cat de special este Sheikul, de aceea a fost mai usor sa scriu in engleza. Totusi, voi scrie in franceza ceva ce el mi-a spus si nu voi uita nicicand:

I would have loved to write this is French, as a Thank you, Supi! , but I wanted to remind to all the struts how special our Sheik is, so it was easier to use English. Still, I would like to write in French something he told me and I will never forget:

Le malheur de les avoir perdu ne doit pas me faire oublier le bonheur de les avoir connu

Image

 

Leave a Reply

