O noua zi, o noua sansa / A new day, a new chance

Ma intreb uneori cum pot sa imi explic sentimentele si imi dau seama de fiecare data ca nu pot.

I wonder sometimes how I can explain the feelings I have and every time I realize I can’t.

Astazi e o zi ciudata…stau in fata calculatorului, incerc sa imi indrept atentia catre lucrurile pe care trebuie sa le fac si ma gandesc la ceea ce se petrece in viata mea. Bataile inimii mele imi spun ca ceva se va intampla, dar traiesc in incertitudine deoarece nu pot sa imi dau seama daca e de rau sau de bine.

Today, is a strange day…staying in front of the computer, trying to focus on things I have to do and thinking about what’s going on in my life. My heartbeats are telling me that something will happen, but I live with the uncertainty because I cannot define whether it is good or bad.

Simt ca am nevoie de putin timp doar pentru mine, am nevoie sa ma gandesc si simt ca trebuie sa schimb ceva.

I feel I need some time for my own, I feel I need to think, I feel I need to change something.

Poate simt asta din cauza faptului ca multi dintre prietenii mei s-au intors acasa saptamana aceasta si ca altii o vor face pana la finalul ei, iar asta nu ma ajuta. Incep sa realizez ca se sfarseste. Se sfarseste pentru moment, caci alte clipe minunate vor veni.

Maybe the fact that many of my friends left back home this week and others will go by the end of it, did not help me at all. I start to realize that is finished. Is finished for now, there is much more to come.

Ma simt recunoscatoare si egoista. Ma simt fericita si trista!

I feel grateful and selfish. I feel happy and sad!

Dar macar nu ma simt singura…Multumesc!

But I don’t feel alone…Thank you!

Leave a Reply

