A plecat… / She’s gone…

Am fost iar…am fost iar în locul care m-a făcut de atâtea ori să plâng. Am fost iar în locul în care de atâtea ori am spus ”La revedere!”. Am fost iar acolo unde de prea puține ori m-am simțit fericită. Am fost….la aeroport. Și da, am plâns iar!

I was there again…I went again to the place that made me cry so many times. I went again to the place where I said ”Good-bye” so many times. I went to the place where I was only few times happy. I was at the….airport! And yes, I cried again!

Unul dintre struți a plecat. Știam toți că vom trăi și clipa asta, știam că ea înseamnă un amestec de fericire și de tristețe, știam că așa trebuie să fie și totuși ne-a durut.

One of the ostriches left. We all knew that this moment would come, we knew this would be a mix of happiness and sadness, we knew it has to be so but still it hurts.

Ne-a durut pentru că în timpul mult prea scurt petrecut împreună am ajuns să conturăm atâtea idei comune, să vedem și unii și alții că mai există și alte ființe care trăiesc din vise și care cred că pot schimba lumea. Ne-a durut, căci, paradoxal sau nu, am fost prea fericiți împreună!

It hurt because during the very short period we spent together we managed to design so many common ideas, to realize that there are others just like ourselves, people who dream to change the world. It hurt, because, paradoxically or not, we were too happy together!

Cine a spus că sentimentele trebuie să aibă o logică? Cred că nimeni, iar dacă cineva a făcut-o s-a înșelat amarnic. E un sentiment ce nu îți dă pace când te gândești că atunci când ai găsit ceva ce îți place trebuie să îl lași să plece, să evolueze. O mică dâră de egoism se poate sesiza, însă este infinit mai mică față de dorința de a-l susține pe celălalt și de a asista la succesul său.

Who said feelings must be logic? I think nobody and if someone did, well they are terribly wrong. Is a felling that does not give you peace when you think that you finally find someone you like, but you have to let him/her go to evolve. There is a small amount of selfishness, but way smaller than the desire to support the other and to be there to enjoy his/her succes.

Cât de greu e să te decizi dacă să iubești cu mintea sau să iubești cu inima? Se poate controla cineva așa de bine încât să stabilească o limită precisă între cele două? Eu cred că nu…iar dacă mă înșel și asta este posibil, la mine ar câștiga inima.

How hard is to decide if you have to love with your mind or with your soul? Can anybody control himself so good in order to keep the balance? I think no…and if I am wrong and there is a chance to be true, in my case the heart will always win.

Struțul Roxana, mi-a fost alături când am avut nevoie și m-a ascultat. Poți găsi ceva mai prețios în lumea grăbită în care trăim?

Roxana Ostrich, was there for me when I needed and she listened to me. Is there anything more valuable in this world in a rush we live in?

Știu că o voi revedea, știu că acum se gândește la noi, la mine…și știu că m-ar fi luat cu ea.

I know I will see her again, I know she thinks about us, about me….and I know she would have taken me with her!

Roxana, acum, când eu scriu aceste cuvinte, tu ești așa aproape de nori încât dorințele tale par mai ușor de îndeplinit. Tu mergi acum spre fericire, spre România și în curând spre Ardeal. Apropo, știai că la Tîrgu- Mureș sunt și unguri? 🙂

Roxana, now, when I write this words you are so close to the clouds that your wishes seem to be way easier accomplished. You go now in the direction of happiness, to Romania and soon to Ardeal. By the way, did you know that in Tirgu-Mures there are also Hungarians? 🙂

Tu ești oricum cu mine! Macul din poză l-am luat de la aeroport.

You are always with me! The poppy you see in the picture was taken from the airport.

Pentru tine!

For you!

 

 

10490120_724510677605172_306573020_n

 

One thought on “A plecat… / She’s gone…

  1. Struțul Roxana a plâns și el în avion și plânge și acum, citind postarea asta. Cuvintele scrise de voi valorează mai mult decât orice și acum mă simt mai struț ca niciodată. Și da, știam că la Tîrgu Mureș sunt și unguri, nu știam însă că acolo este ”ungurul”. 🙂

Leave a Reply

